Culinary · Review

Review Tigaie Tefal Ingenio

Bună, bună!

Am revenit cu un nou review, de data aceasta un review culinar.

Cu siguranță, în momentul în care spunem tigaie prima dată ne gândim la “Tefal”. Acest lucru se datorează calității acestor tigăi.

Ce le diferențiază pe aceste tigăi de altele Tefal?

În primul rând, lucrul ce-mi place cel mai mult, mânerul detașabil. Acest lucru face posibilă ca tigaia să poată fi folosită atât pe plită (de orice fel) cât și în cuptor. De asemenea, ocupă mai puțin spațiu în mașina de spălat vase sau în dulap.

maner1-800x800

Un mic dezavantaj ar fi acela că mânerul vine cu tigaia doar în cazul în care cumpărați set. Eu am un set de tigăi de 24cm și 28cm + 1 mâner detașabil (care btw, se atașează și se detașează super ușor, în doar câteva secunde.) Mânerul se poate achiziționa și separat la aproximativ 100lei. Iar tigăile, la fel, se pot cumpăra singure, la un preț mai mic, perfect dacă deja aveți un mâner acasă.

Un alt aspect important este învelișul fără teflon dar totuși anti-aderent din cupru cu particule minerale și titan.

Nu în ultimul rând, așa cum suntem obișnuiți cu tigăile Tefal, este prezent și thermo-spot care ne indicică momentul când tigaia e deja încălzită.

tigaie-grill-tefal-ingenio-30-cm-8874583326750

Pe mine cu siguranță m-au cucerit tigăile Tefal Ingenio și le voi folosi cu mare drag așteptând să achiziționez și restul setului Ingenio.

Voi ati incercat aceste tigai? Ce parere aveti?

Pupici :*

9 thoughts on “Review Tigaie Tefal Ingenio

  1. Nu am încercat dar sincer, de ceva timp ne tot gândim si propunem să cumpărăm setu Tefal Ingenio.
    Mi s-a părut bună pentru bucătăria mea, așadar, trebuie să mă ocup de acest aspect.
    Mulțumesc!

    Like

Leave a comment